Dropshipping

DLA FIRM HANDLUJĄCYCH ONLINE

DLACZEGO DROPSHIPPING ?

Na pewno zdajesz sobie sprawę ile może kosztować zapełnienie magazynu towarem.

Jeśli chcesz dużo sprzedawać musisz posiadać bardzo szeroki asortyment, a co za tym idzie posiadać wielki magazyn.

A co jeśli zostanie Ci połowa kolekcji z poprzednich lat? Duże sklepy mogą sobie na to pozwolić. My proponujemy Ci wprowadzenie całej lub części naszej oferty do Twojego własnego sklepu internetowego, ciągłe uaktualnianie stanów magazynowych oraz oferty, wysyłkę pod klienta (dropshipping), własne ustalanie marży, korzystną cenę wysyłki, a także wiele innych korzyści - oczywiście wszystko to bezpłatnie bez dodatkowych kosztów, abonamentów lub prowizji.

ZALETY WSPÓŁPRACY Z NAMI:

- Wysyłamy zamówienia bezpośrednio do Twojego klienta
- Korzystasz z naszych stanów magazynowych, sam nie musisz niczego przechowywać!
- Brak jakichkolwiek opłat dodatkowych za pakowanie
- Brak minimalnej kwoty zamówienia
- Zawsze aktualne stany magazynowe dzięki plikom XML, CSV, webAPI
- Sam ustalasz sobie marżę jaką chcesz narzucić dla Twoich klientów, 
pliki XML dostępne w następujących jezykach: PL, EN, DE
- Wysyłamy zamówienia nawet z 1 produktem
- Możliwość łączenia zamówień w jedno
- Wysyłka do Twojego klienta na terenie Polski i Europy
Szybka wysyłka
- Wysyłka kurierem DPD, do paczkomatu oraz do kiosku ruchu (Paczkomat i kiosk ruchu dostępny wyłącznie na terenie polski - cennik)

JAK ROZPOCZĄĆ WSPÓŁPRACĘ W MODELU DROPSHIPPING?

1. Dokonaj rejestracji na stronie hurtowni: REJESTRACJA - współpraca jest całkowicie darmowa
2. Poczekaj około 24h na weryfikacje i aktywacje konta w panelu hurtowym.
3. Możesz przystąpić do wprowadzenia oferty za pomocą pliku XML lub CSV do swojego sklepu. 
Pliki XML i CSV możesz pobrać tutaj: możesz pobrać tutaj: PLIKI XML I CSV OFERTA DO INTEGRACJI
4. Nie podpisujemy żadnej umowy!
5. Jeśli posiadasz rejestrację bazy w GIODO, możesz też wysłać nam umowę o przekazaniu przetwarzania danych osobowych dostępna tutaj:

PŁATNOŚCI - CZYLI JAK WYGLĄDA ROZLICZENIE Z SAKOLIFE

1. Zamówienie, które wykonasz w systemie dropshipping muszą być opłacone z góry (przedpłata)
2. Faktury wysyłamy zawsze drogą elektroniczną (e-mailem) w postaci PDF do własnego wydruku.
3. Twoim zadaniem jest dostarczenie paragonu lub kopii paragonu lub innego dowodu zakupu dla klienta. Może być także zeskanowany lub w innej formie elektronicznej by nie ponosić kosztów przesyłki.
4. Do przesyłek, które wysyłamy do klientów końcowych, nie dołączamy żadnych naszych ulotek, faktur oraz naklejek firmowych

W JAKI SPOSÓB POPRAWNIE WYKONAĆ ZAMÓWIENIE DROPSHIPPING?

1. Dodaj produkt, który zamówił Twój klient do koszyka, a następnie przejdź do realizacji zamówienia.
2. W polu danych kontaktowych i bilingowych wpisz swoje dane, a w danych wysyłki dane klienta
3. Wybierz sposób dostawy. 
5. Zaznacz czy mamy zrealizować wysyłkę NATYCHMIAST, czy doręczyć wysyłkę na konkretny dzień
6. Wybierz formę płatności między nami - przelew, PayPal.
7. Bierzemy się do pakowania i wysyłki twojego zamówienia :)

WYMIANA/ZWROT TOWARU?

Zwrot towaru – do 14 dni. Produkty nie mogę być używane. 

AKTUALIZACJA OFERTY:

Sklep zobowiązany jest do monitorowania stanów magazynowych i codziennego aktualizowania jej plikiem XML lub CSV lub inny dostępny sposób. My dokonamy wszelkich starań aby oferta prezentowana na łamach strony www.sakolife.pl była ciągle aktualna, jednak nie może wykluczyć ewentualnego braku zakupionego przez sklep produktu w wyjątkowych sytuacjach.

GDZIE MOŻESZ SPRZEDAWAĆ?

Współpraca dropshipping kierowana jest dla sklepów internetowych, portali aukcyjnych jak allegro, portali zakupów grupowych,  Nie narzucamy sklepom minimalnej marży.

JEŚLI MASZ WĄTPLIWOŚCI - ZADZWOŃ, UDZIELIMY WSZELKICH ODPOWIEDZI I POMOCY: KOM. 508 498 021 (GODZ. 9-17)

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel